mina foton – ett urval

Det blåser hårt sen ett par dagar och löven slits nästan bort från grenarna…

pa-jakt-efter-slanbar-016

Kommentarer till: "NU ÄR HÖSTEN HÄR" (10)

  1. Vackert med höstlöv på marken och alla färger.

  2. Nu är det lövmattornas tid. Fin bild med lövens gula färg mot den gröna åkerns i bakgrunden.

  3. Nästan. 🙂

    • ja, det blir kanske bättre här – vi har full höststorm… 🙂

      • Jag vet att det är dumt, men jag gillar storm. 💨💨💨

      • I och för sig gillar jag det också – men jag bor med mycket gamla träd omkring mig och då vill man inte ha en ny Gudrun… och blåser och stormar det för mycket så kan jag inte arbeta ute på tomten. Idag cyklade jag till Åhus i full motvindsstorm, men det var inte så farligt, eftersom en stor del av cykelvägen går genom skogen – och sen hade jag medvind hem!

  4. Tjusigt!

    /Skvitt

Lämna en kommentar

Etikettmoln