mina foton – ett urval

GROPAHÅLET

Tre med, en utan…

DIVERSE 006

Kommentarer till: "GROPAHÅLET" (11)

  1. Var är kommentarerna?

  2. Jag menar de tidigare kommentarerna?

    • Menar du våra kommentarer? Ja – jag ser det nu – får kolla upp det sen, hinner inte nu. Syskonen är här – arvskifte…

      • Inget viktigt med kommentarerna, bara lite mysko att de går upp i rök.

        Hur många syskon är ni?

      • Jag ser nu att wp satt en annan ‘titel’ på de förstakommentarerna, näml. diverse 006 – från min egen tagg när jag importerade fotona till datorn. Efteråt stämmer det – med Gropahålet. Jag får se om jag kan göra något åt det – det är en trevlig utmaning 😉 … Jag har två syskon, båda yngre…

      • Hoppas att det gick bra med arvskiftet.

      • Det går bra – än så länge… jag har uppdaterat Gropahålet, ska kolla nu på adm.panel/kommentarerna…

      • Jag tog bort fotot och laddade upp det igen – det hjälpte inte. Mycket konstigt!

    • Jag ser dem dem när jag går in på adm.panel/kommentarer…

Kommentera

Etikettmoln

