mina foton – ett urval

AMSTERDAM…

Ett annat exempel på min fotografi…

dennaprodukter 066 (3)

Kommentarer till: "AMSTERDAM…" (9)

  1. Jag tycker att jag känner igen de här fotona du visar nu – visst har du väl visat dem förr? Fotar du inte nu? Hur mår du?

    • Hej Jag! Jo, du har sett dem förr – jag publicerar dem igen för att de ska komma in på Linkedin… man vet ju aldrig. Jag fotar naturligtvis fortfarande, men det har varit så mycket att jag inte publicerat något på bloggarna. Jag mår ganska bra – tack för omtanken! Men jag är fortfarande ‘skör’, gråter om någon är snäll emot mig osv. Jag antar att du känner igen det… Hur mår du?

      • Jag förstår inte det där med Linkedin. Glad att höra att du mår ok.

        Jag har haft en enländig period fysiskt hela hösten och det bara fortsätter. Står snart inte ut. Värk värk värk så att jag kryper ur skinnet.

      • Nej men usch så tråkigt! Vad är det för värk i grunden? Något måste ju göras!
        Ja, Linkedin, bygga ett kontaktnät… och visa lite av det man gör…

  2. Jag har ju en fibrodiagnos sen många år tillbaka. Sen har diskbråck i nacken tillkommit med de senaste årens värkelände och operation av axel och nyckelben. I veckan fick jag en MR av ryggen och där det värker värst, i bröstryggen ser man inget konstig. Bra det, men… däremot en hel del förändringar i ländryggen. Men den allmäna värken i hela kroppen är nästan värst, den gör mig tokig. Läkaren börjar prata om överrörlighet.

    Jag förstår inte hur det fungerar med Linkedin, men hoppas att du får till det som du vill ha det. Klart att du behöver synas lite här och där, du är så kreativ.

    • Det måste ju finnas något mer som kan hjälpa dig! Linkedin – nu har jag lite kontakter med galleriägare o.likn., man får sedan förslag, och kan också kolla egna kontakters kontakter. man kan skicka meddelanden osv.

Kommentera

Etikettmoln

