mina foton – ett urval

Det var en gång…

ego - prinsessa

Kommentarer till: "PRINSESSAN I NYEHUSEN…" (14)

  1. Oh, är det Törnrosa som har somnat hos dig?

    • Nja, det är jag själv…

      • Jag anade det. Då sov du kanske inte i hundra år?

      • Min man hade begått självmord nån månad tidigare (vi bodde då i Amsterdam). Min mamma kom ner till begravningen och jag åkte sen tillbaka med henne till landet. Jag fotograferade mycket, hela mitt liv i olika åldrar och andra associationer – det var en bra sorgeterapi…

      • Så oerhört sorgligt, Iréne! Du har berört tidigare att du har använt fotograferandet som sorgeterapi. Jag anar att din mamma var stort stöd för dig också. Du gjorde alltså som en stillbildsfilm av ditt liv.
        Kram

      • Och det blev/blir många fina foton… Kram

      • Jag förstår. Nu är det en ny sorgeperiod och den sorgen väcker gamla sorger.

      • Och samtal…

  2. Det ser kallt ut, Prinsessan behöver nog en liten värmande filt.

  3. Nice! 🙂

  4. Också en bild som kittlar fantasin.

    /Skvitt

Kommentera

Etikettmoln

