mina foton – ett urval

TOGETHER…

Just for now…

MINOLTA MAGAZINE & SKYLTDOCKOR 033

Kommentarer till: "TOGETHER…" (9)

  1. Det är ganska creepy bild. För tankarna till förintelsen. 😦

  2. Jag får en känsla av att vara ensam i sällskap eftersom ljuset och tonen är kall och blå. Har alltid tyckt att skyltdockor är obehagliga på nåt vis.

    • För mig är och blev de vänner… hela atmosfären i fabriken, den trevliga personalen (jag behövde inte betala något, plåtade lite åt dem i stället) – taxichauffören som stängde av taxametern…

  3. Fast jag gillar bilden som konst, glömde säga det.

Kommentera

Etikettmoln

