mina foton – ett urval

 

GOOD MORNING 1 003 - FÖRMINSKA

Kommentarer till: "DET GÄLLER ATT VÄLJA RÄTT…" (5)

  1. Bland det svåraste jag vet, att välja. Fin bild.

  2. Japp, val är svåra. Beslutsångest är något jag lider av med jämna mellanrum!

    • Kanske ska du besluta att göra något åt det?

      • Mycket möjligt – får lite beslutsångest när jag tänker på det beslutet 🙂 Nä då, jag har inte beslutsångest i sån omfattning att det är ett problem egentligen men svårt att välja har jag ibland 🙂

Kommentera

Etikettmoln

