mina foton – ett urval

Den bara låg där längs cykelvägen…

DÖD FÅGEL o NO BANANA 2 003

Kommentarer till: "DÖDEN, DÖDEN, DÖDEN…" (8)

  1. Det bittra slutet… 😦

  2. Men usch då, stackarn’!

  3. Men åh fy då! 😦

    • Vet du om det är en duvhök eller en glada? Jag blev lite osäker…

      • Lite osäker även jag, men kanske en duvhök. Men ser inte riktigt näbben. Får fråga min gubbe, han kan lite mer om fåglar än jag. 🙂

      • Min kusin sa duvhök,och jag lutar också åt det hållet, det är bara stjärten som gör mig osäker… fråga gubben du… kallar han dig för gumman? 🙂

      • Ska fråga han. Nja, inte så ofta tack och lov! 😉

Kommentera

Etikettmoln

