mina foton – ett urval

MALMÖ…

Från en höstpromenad – också ett utställningsfoto…

dennaprodukter 063 (2)

Kommentarer till: "MALMÖ…" (11)

  1. Mycket vackert!

  2. När jag ser detta foto, längtar jag till hösten.
    Mycket vacker bild.

    • Tack! Jag tycker om alla årstider, önskar bara att vi haft lite mer snö i Skåne i vinter – har inte åkt skidor eller skridskor en enda gång…

  3. Underbart. Svag för sådana bilder.

  4. Vackert! Men nu vill jag vila i våren…

Kommentera

Etikettmoln

