mina foton – ett urval

Ett foto från en bleknad utställning…

016

Kommentarer till: "SO TAKE A GOOD LOOK…" (3)

  1. Härligt tårögd man blir. Har aldrig funderat på hur tårar ser ut. Huvudsaken är att man kan tvätta fönstren rena så jag kan se ut och njuta av det.

  2. Men berätta gärna lite om bilden.

    • Jag kan ‘bara’ berätta att i vissa utställningar/installationer så använder jag mig av händelser, känslor som är eller har varit svåra… använder allt jag kan hitta på för att bearbeta det svåra…

Kommentera

Etikettmoln

