mina foton – ett urval

HAVET…

Hemmavid… cyklade ner och njöt lite…

MIN GULA NALLE 010

Kommentarer till: "HAVET…" (10)

  1. Vackert och ödsligt på samma gång.

  2. Vackert, är de något jag saknar så är de närhet till havet.

    • Jag har bott (nära) vid havet hela mitt liv (i olika städer), förutom tiden i Amsterdam – som jag valde pga kanalerna…

  3. Litet vindpinat dansande träd på stranden – så vackert!

  4. Det är verkligen ett ställe för att njuta. Vackert.

Kommentera

Etikettmoln

