mina foton – ett urval

Impression…

LITE HÖST 010

Kommentarer till: "PÅ TAL OM ROST…" (8)

  1. Vacker järnoxid.
    Jag älskar rostbilder. 🙂

    • Jag också… jag fick tunnan i present av min mamma, för att använda den när jag eldar visst skräp. Nu är den helt slut, men jag använder den till olika foton och installationer. Den ligger uppe i ena ‘skogshörnan’ och går mer och mer sönder för varje dag…

  2. Vackert!

  3. Härligt rostfoto! Läser att det är en eldningstunna som rostar sönder. Hur länge har du haft den?

Kommentera

Etikettmoln

