mina foton – ett urval

HELLO…

How are you?

Ingvars äng 009

Kommentarer till: "HELLO…" (9)

  1. Hej hej tillbaka 🙂

  2. Jaså, det tumlas runt i höbalarna!?

  3. Jag har inga som helst foton av mig från de senaste tio åren, tror jag, förutom skuggbilderna. Det är alltid jag som fotograferar.

    • Ja, så är det… jag har tagit några självporträtt ‘på riktigt’, men det är svårt att få dem bra med den lilla kameran… jag ska be några vänner att ta lite foton då & då…

  4. Jag gilla annorlunda bilder och denna är bra.

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

Etikettmoln

