mina foton – ett urval

ONE MORE TIME…

Det här fotot tog jag för länge sedan i Amsterdam, när jag bodde där. Jag har alltid gillat graffiti. Det var svårt att fota här, jag var hela tiden tvungen att flytta mig undan bilarna och jag ville inte heller ha någon bil på fotot. Och så rullar den här lille nyfikne killen in i bilden…

047

 

Kommentarer till: "ONE MORE TIME…" (7)

  1. Kan tro att det är/var svårt att ta foton utan trafik i Amsterdam. Men du lyckades och bra blev bilden på lillkillen med brädan och texten.

  2. Ja, det är han som gör bilden. 🙂

    • Eller hur… annars hade det mest blivit en arkivbild…

      • Det är ju just det oväntade som gör de flesta bra bilder. Gäller att ta akt i möjligheten när den väl dyker upp.
        Och du har rätt, det kanske bara blivit en arkivbild.
        Sen när du skriver att det var många bilar som rörde sig i korsningen, blir man också orolig och förundrad att pojken bara glider in i korsningen och din bild. Sen hans arga blick är inte heller att förakta.
        Härlig pose han har dessutom. 🙂

      • Jag tycker inte att han ser arg ut… han undrade ju vad jag höll på med, det hela tog lång tid…

      • Jag tycker han ger dig blicken. Sen kan man tolka den på olika sätt. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

