mina foton – ett urval

SINGING SWANS…

ÅN TILL DIKTEN

    

Singing swans
On my back
Climbing monkeys
Rivers
Meadows
On my back

From ‘Diversities’

Sjungande svanar
På min rygg
Klättrande apor
Floder
Ängar
På min rygg

                          

Kommentarer till: "SINGING SWANS…" (4)

  1. Vackert. 🙂

  2. Oh men nu hittade jag dina andra bloggar också! Jag tyckte det var så synd att jag inte kunde ”gilla” några nya inlägg på din sida men så ser jag att du har andra bloggar där du skriver oftare. Så nu ska jag kika in och gilla tillbaka 🙂
    Ta hand om dig!

    • Hej! Det har varit si & så med de flesta av bloggarna, jag har tagit hand om min sjuka mamma… ska försöka publicera oftare. Är du med på facebook? Jag lägger upp där varje dag, som du kan se på bloggsidorna… 🙂
      Ta hand om dig du också!

Kommentera

Etikettmoln

