mina foton – ett urval

SKOGSPROMENAD…

Jag tog en liten promenad i skogen i morse innan det började regna…

VÄGSKÄL 001

Dagen efter tog jag ett foto från andra hållet…

SKOGEN 003

Kommentarer till: "SKOGSPROMENAD…" (4)

  1. Så raka stammar och så grönt under dem! Och i mitten ett hjärta. En bild av folk som tittar fram bakom stammarna dyker upp i min hjärna…

  2. Ser ut som en hjärta. Den lilla ön på mitten.

    • Javisst! Det hade jag inte tänkt på innan – det blev tydligt när jag såg fotot på skärmen. Innan tänkte jag bara på vägval…

Kommentera

Etikettmoln

