mina foton – ett urval

MIXTURE…

A little bit of this & a little bit of that…

workmates 068

vår ena duva 004

rapsfjäril 006

höst dimma 004

tulpan 015

skyltdockor 009

Kommentarer till: "MIXTURE…" (6)

  1. Replicant Core sa:

    Fina bilder.
    Den sista är lite skrämmande men MYCKET fascinerande.
    Överst till vänster, ser jag ett barnhuvud, bortvänt.
    Öra, kind … förnimmer en liten näsa och ögonhåla (+ hålet i skallen).
    Men vem är det blå monstret som barnet (barnen) möter?

  2. Som livet är…

  3. Replicant Core sa:

    ”Som livet är…”
    Livet är bara en förnedring inför döden!

  4. Jag deltog i en konst och musik happening i Amsterdam i ett gammalt f.d. badhus, med riktiga duschrum. Jag lyckades få ett litet rum med badkar. Jag inredde det lite grand som mitt hem, fast i kvadrat/kubik. Jag fick låna en skyltdocka på en ‘fabrik’ som tillverkade och reparerade dem, flera hallar, rum med bara armar osv. Som motprestation fotograferade jag lite åt dom, men gick också själv runt och fotograferade i flera timmar. Det var mycket fascinerande! Jag ska lägga ut fler foton därifrån…
    Skyltdockan blev jag som gled ner i badkaret och jag visade dia-bilder på det vita kaklet, jag hade läst in mina dikter och en vän hade lagt på lite abstrakt bakgundsmusik osv osv – en oförglömlig natt!

Kommentera

Etikettmoln

