mina foton – ett urval

RESTANTER…

Snart ska det här också bort… idag verkar det vara inneväder, får se hur det blir i eftermiddag…

FRÅN LITET ALBUM 017

Kommentarer till: "RESTANTER…" (9)

  1. Skira små restanter. Jag har bara börjat, i rosenrabatten, som jag nämnde. Nu lyser det upp lite så jag går nog ut en stund och krukar lite penséer och kryddor.

    • Jag gjorde mycket igår, sådde sex olika sorters sallad och mangold. Fixade med lavendeln… och lite till… idag är det lite ruggigt, ska snart rasta en god väns hund…

      • Oj, att så är inte att tänka på på länge än. Jag inser att jag har för mycket att ta hand om med två trädgårdar, orkar ju inte så mycket, men… lite i taget och man måste ju använda kroppen trots att den gör ont.

      • Tråkigt för dig… jag sår i små & stora bunkar, jag äter mycket sallad på sommaren… har hitintills fått sex (fula) plastamplar som jag har mangold i, då kan inte sniglarna krypa upp…

      • Sallad var jag alltid motiverad att så till Skalman. Suck. Han ligger under granen i hörnet nu. Lilla gubben, jag saknar honom.

  2. Blir en speciell känsla med den kalla blå i bakgrunden.
    (hela dagen – nåja halva ) gick åt att fixa min uppkoppling. Ens dyrbara tid är dyrt och vill inte slösas på att springa fram och tillbaka till butik för att få den fixat. 😦

Kommentera

Etikettmoln

