mina foton – ett urval

UR DAGBOKEN 3

Häromåret gjorde jag en installation på vår vilda tomt baserad på tankar och känslor kring vad som hände omkring mig på olika plan.

Jag broderade ord & meningar för hand på papper från sopsäckar som jag klippte i olika storlekar – jag arbetar mycket med återbruk, även när jag stickar, virkar, syr osv.

Vi hade en fin höst, därför låg de inramade orden kvar länge…

Installationen hette ‘ DAGBOKSANTECKNINGAR I DET GRÖNA ‘ – och jag har tre inlägg med foton härifrån på bloggen. Här är ett exempel på det tredje inlägget…

https://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/12/dagboksanteckningar-i-det-grona-3/

.

höstkonst 012

Kommentarer till: "UR DAGBOKEN 3" (2)

  1. Finns det någon som inte behöver hjälp? Det behöver nog vi alla. Vissa mer andra mindre.
    Jag reder mig själv är bra, men inte i alla läge. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

