mina foton – ett urval

UR DAGBOKEN 2

Häromåret gjorde jag en installation på vår vilda tomt med tankar och känslor kring vad som hände omkring mig på olika plan.

Jag broderade orden och meningarna för hand på papper från sopsäckar, som jag klippt i olika storlekar – jag arbetar mycket med återbruk, även när jag virkar, stickar och syr.

Installationen hette ‘ DAGBOKSANTECKNINGAR I DET GRÖNA ‘ – och jag har tre inlägg med foton härifrån på bloggen. Här är ett exempel på det andra inlägget :

https://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/11/dagboksanteckningar-i-det-grona-2/

.

dagb.ant. 003 (2)

Kommentarer till: "UR DAGBOKEN 2" (2)

  1. Jag är så fascinerad över tillvägagångssättet. Och det oändliga i orden. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

