mina foton – ett urval

UR DAGBOKEN 1

Häromåret gjorde jag en installation på tomten med tankar kring vad som hände omkring mig på olika plan.

Jag broderade texterna för hand på papper från sopsäckar, som jag klippt i olika storlekar – jag arbetar mycket med återbruk, även när jag stickar, virkar och syr.

Den hette ‘ DAGBOKSANTECKNINGAR I DET GRÖNA’ – och jag har tre inlägg på bloggen med foton. Här är ett exempel på det första inlägget :

https://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/10/dagboksanteckningar-i-det-grona-1/

.

p

Kommentarer till: "UR DAGBOKEN 1" (4)

  1. Har kollat och tycker som jag har sagt tidigare: du är oerhört kreativ!

    • Tack igen!

      Måste än en gång säga att det är tråkigt att pengasituationen inte påverkas av min kreativitet… det är lite deppigt…

Kommentera

Etikettmoln

