mina foton – ett urval

MINA FOTOGRAM…

Från min gamla hemstad…

Jag hade lite gammalt fotopapper & gjorde några fotogram. Du kan se fler på

https://irenewaltonfoto.wordpress.com/2012/11/23/fotogram/

.

015

Kommentarer till: "MINA FOTOGRAM…" (7)

  1. Hur gör du?

  2. Så häftigt! Vad du kan! Kollar länken i morgon, nu faller ögonen ihop, andra natten som jag bara sov tre timmar och mina vildar, livsnjutarna och sommarflickan, har varit här. Pust.

    • Är det dina barn eller?

      • Det är mina barnbarn som jag träffar varje onsdag. Sommarflickan skrev jag om i avsnittet med de virkade tofflorna på statyn. Hon är ett år och nio månader och jag är så fascinerad av hennes utveckling, främst språkutvecklingen, det går så rasande fort. Sen sist hade hon lärt sig alla färgerna; hon tog en tuschpenna, benämnde färgen, ritade lite, satte på hatten igen, stoppade tillbaka den i burken och tog en ny.

  3. Underbart! Jag kollar igen på din blogg…

Kommentera

Etikettmoln

