mina foton – ett urval

I natt kommer snöstormarna in över Skåne.  Jag hade planerat lite olika inomhusjobb inför morgondagen, förbereda inför konstrundan, skålla mjöl i kväll, baka i morgon – varmt och skönt i köket. Tillaga näringsrik soppa till min mamma som bor på ett äldreboende med ganska så usel mat. Och lite andra saker…

MEN – jag hade alldeles glömt att jag ska både till tandläkare & tandhygienist i morgon – så ut i stormen måste jag… vi får se om det resulterar i något foto…

MERA-SNÖGRAFFITI--2-002

Kommentarer till: "PÅ TAL OM MORGONDAGEN…" (4)

  1. Det låter så mysigt hur du har där i Skåne.
    Hoppas att du har taket kvar efter stormen och tandläkarbesöket var inte full av skräck. 😉

    • Tack! Det är mysigt…
      Jag var hos båda och blev omhändertagen och berömd…
      Har tränat mig på självhypnos…
      Än så länge slapp vi snön, den kommer tydligen inatt och imorgon i stället, men stormen är gräslig…

  2. Skulle just fråga. Ingen snö men storm och blåst, tolkar jag det som. Du blåste inte bort i alla fall?

    • Jag gick ibland dubbelvikt… hade lång tjock kappa på mig, drog ner baskern och gick raskt… fick lift av vänner både dit och hem.

Kommentera

Etikettmoln

