mina foton – ett urval

RETRO…?

Jag går förbi den här synen i Åhus då & då – den intrigerar mig verkligen… absurditeternas absurditet…

 ÅHUS 27 februari 2013 001

Kommentarer till: "RETRO…?" (4)

  1. Haha, ja det där var en bild det! Skulle platsa i en fototävling. Bra uppfattat av dig Irene…och bra taget.

  2. Tack Dan – så glad jag blir!

    Jag har ju sett elmastarna i åratal utan att plåta dem, men det här fotot blev verkligen lyckat.
    Du får gärna tipsa mig om fototävlingar.
    Jag har varit med i en fototävling, i Minolta Magazine, när jag använde min systemkamera. Då fick jag första pris, en riktig överraskning…

    • Hoppsan! Där ser man. Du får vara med i lite fler tävlingar och se hur långt det räcker. Om någon tävling flyger förbi ska jag tala om det.

Kommentera

Etikettmoln

