mina foton – ett urval

Jag bor vid ett av Helge Å’s utlopp i Östersjön…

Jag cyklar över den här bron när jag ska hälsa på vänner som bor på andra sidan ån, när jag cyklar till byn, när jag letar efter svamp, när jag ska cykla till Åhus och handla osv.

Broräckena är alltid fulla av måsar och trutar, bron är snart helt vit av deras ‘guano’…

När de flyger upp så skiter de alltid och jag vill naturligtvis inte att det ska hamna på mig. De är vana vid människor och ibland hjälper det inte när jag strängt uppmanar dem att flytta på sig…

Några sitter alltid envist kvar…

PÅ VÄG TILL ÅHUS 001

Kommentarer till: "VI VÄNTAR OCKSÅ…" (2)

  1. Superfin bild! De kunde väl gå på toa nån annanstans bara!

Kommentera

Etikettmoln

