mina foton – ett urval

När jag var liten fick jag ofta spela prinsessa i skolföreställningar. Jag har / hade blonda fina lockar…

427317_3677305101601_299966330_n

.

Jag lekte som mindre också prinsessa hemma, klädd i min fasters ljusblå taftklänning. Min pappa räddade mig från olika faror & han adlade mig också med ett av sina antika svärd…

På självporträttet nedan har jag min mosters ljusrosa tyllklänning…

.

169843_1628865291886_5663407_o

.

Jag tröttnade så småningom på att spela snäll prinsessa…

jag blev zigenare… jag hade ju läst ‘Singoalla’ av Viktor Rydberg…

Undrar var det fotot är…

Kommentarer till: "OCH HÄCKEN VÄXTE KÄMPAHÖG…" (3)

  1. Jag hade ingen vett att spela och drömma bort mig. Jag tror att jag var bara. Flöt. Känns lite tråkigt så här i efterhand. Men inget att göra åt.:)

  2. Fina foton från förr. Gillar gamla foton där färger inte längre självklara. 🙂

    • Jag leker fortfarande…
      Det är bra när jag vill göra självporträtt… eller när jag är med vänners barn…

Kommentera

Etikettmoln

