mina foton – ett urval

ÅHUS…

Jag har börjat fotografera inne i Åhus…

Åker / cyklar dit regelbundet för olika ärenden, fotograferandet gör det lite roligare…

.

JULAFTON-I-ÅHUS-001

Kommentarer till: "ÅHUS…" (7)

  1. Vackert, jag saknar närheten till havet. Är de något jag verkligen tycker om så är de att gå och strosa på kajer eller stigar vid kusten. Stockholms kajer är inte så spännande att promenera på längre, de är mest en massa nybyggda lägenheter numera!

  2. Ja, här på landet finns inga begränsningar… det är tillräckligt mycket som är öppet… även om jag alltid fotograferat här så finner jag hela tiden nya motiv…
    Men du kan ju ta dig ut en bit med tunnelbana eller båt…

  3. Åhus är fint. Där har jag varit ett par tre gånger. Ska bli kul att se lite bilder därifrån.

    • Jag ska göra mitt bästa…
      Var det bara korta besök eller? Kanske vill du att jag fotograferar något?

      • Några timmar så där med fint vår eller sommarväder. Bestäm du själv vad du ska fota. Jag minns fina hus och kullersten (tror jag det var).

      • Jag tänkte att det var något som du kanske saknade…
        Jag fotograferar bl.a. fina gamla hus…. och kullersten är det gott om i den gamla delen. Tyvärr också mycket bilar som gör det omöjligt att fotografera på många ställen…

      • Alla bilder är välkomna.

Kommentera

Etikettmoln

