mina foton – ett urval

Häromdagen såg det ut så här…

.

PROMENAD I SLASKVÄDER 004

PROMENAD I SLASKVÄDER 003

PROMENAD I SLASKVÄDER 002

PROMENAD I SLASKVÄDER 001

PROMENAD I SLASKVÄDER 007

PROMENAD I SLASKVÄDER 011

Kommentarer till: "GREY GREY GREY …" (8)

  1. Vackra bilder i och från dimman. Min favorit fenomen.
    Gillar spåren som lämnades av en fordon. 🙂

    • Det blir speciellt…
      Jag var på Ingemars äng och fotograferade, spåren är från hans traktor… 🙂

  2. Replicant Core sa:

    Verkligen grått.
    Men det som skrämmer mig är spåren efter något … monstruöst, på bild 4 & 5. Jag skulle slänga vantar och mössa. Rusa hem och låsa efter mig. Dra för persiennerna och rycka ur telefonjacket 😉

  3. Det var dimmigt! Bra med någon som kan ta sig för att gå ut med kameran….så vi får se hur det är där på landet en så’n dag.

    • När man är ute i det känns det fantastiskt… jag stod mer eller mindre på samma ställe på Ingemars äng (200 m hemifrån), det kändes magiskt… overkligt…

  4. Det är magiskt med dimma. Allt blir omslutet och omgjort och mystiskt och förtrollande.

    • Det var fantastiskt att stå där… det var ingen idé att vända kameran mot Degeberga backar, de syntes inte…

Kommentera

Etikettmoln

