mina foton – ett urval

Det var för lite snö för att åka skidor & för mycket snö för att arbeta på tomten.

Solen sken och jag ville vara ute mer efter promenaden.

Eftersom jag går igenom mina graffiti foton från Amsterdam & Lund så tänkte jag mycket på ordens betydelse, kommunikationen, klottret osv.

Nästan rent automatiskt fick jag tag på en gren…

.

MERA-SNÖGRAFFITI-007

P.S. Jag har medvetet skrivit ‘is’ … D.S.

.

MERA-SNÖGRAFFITI--2-002

MERA-SNÖGRAFFITI--2-003

Kommentera

Etikettmoln

