mina foton – ett urval

Några foton från förra vintern…  Snart ser det likadant ut här i Skåne, undrar hur länge snön blir liggande. Vill kunna åka mer skidor. Nordanvinden är grym, men inne i skogen är det lugnt och skönt.

Vid havet II 004

012

003

002

001x

Kommentarer till: "FLER VINTERFOTON…" (4)

  1. Häftiga bilder. Gillar det ödsliga i dem. Och utsattheten. 🙂

  2. Det finns människor här som också är ute på vintern… ibland möter jag några andra skidåkare. Särskilt på helgerna när solen skiner…
    Men oftast är jag ensam… speciell känsla…

  3. Härligt. Den nedersta bilden gillar jag extra mycket, den är jag avundsjuk på. Mycket mycket vacker.

    • Ålafiskarnas nät & andra redskap… de återkommer ständigt…
      Mina förfäder hade också åladrätt.
      Nu finns det knappast någon ål kvar…

Kommentera

Etikettmoln

