mina foton – ett urval

FOTOUTFLYKT 1

Från mina cykelturer…

006

001

007

021

008

016

001

010

023

006

Kommentarer till: "FOTOUTFLYKT 1" (6)

  1. robin970412 sa:

    Måste säga att det var väldigt fina bilder du tagit!!

  2. Tack Robin!
    Det är roligt att höra när någon tycker om det jag gör…

  3. Träden i sanden (om du förstår vilken jag menar) är väldigt fin och speciell. Bra kompat, för mig är den självklar. Kanske du ser något annat?

  4. Hej Dan!

    Jag bor vid Ålakusten, mina förfäder hade åladrätt och fiskade ål. Mina vänner och grannar (och deras förfäder) fiskar ål, ålen försvinner osv. osv. – men det är kanske inte det fotot du menar…

    utan mitt självporträtt i sanden… skuggan av mina ben och min kropp – i så fall : jag tar mycket självporträtt med hjälp av min skugga…

  5. Jag kunde inte ana att jag var så kryptisk. 🙂 Jag syftar på bild nummer 5 underifrån räknat det är samma som bild nummer 6 ovanfrån. När jag håller muspilen ovanpå den står det ”utan titel”. Hoppas att jag uttryckt mig bättre nu. Är det det fotot som får dig att tänka på ålfiske?

  6. Aha… mönstren i sanden… som är olika varje gång… jag tycker om linjer, mönster, geometriska former osv… och betraktaren har full frihet att tolka efter egen fantasi…

Kommentera

Etikettmoln

